اطلاعات مربوط به پزشکی و دامپزشکی

اطلاعات این بلاگ مربوط به امور روزمره در خصوص پزشکی و دامپزشکی می باشد

اطلاعات مربوط به پزشکی و دامپزشکی

اطلاعات این بلاگ مربوط به امور روزمره در خصوص پزشکی و دامپزشکی می باشد

ما تلاش می کنیم تا شما را با سایت های مرتبط با پزشکی و دامپزشکی آشنا کنیم این بلاگ اطلاعاتی در خصوص نحوه نگهداری و حفظ و سلامتی انسان ها و حیوانات از بیماری ها را انتشار دهد همچنین می خواهیم شما را با آیتم جدیدی به نام میکروچیپ آشنا نماییم.

۱ مطلب در مهر ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

خدمات تشخیصی ارائه شده توسط کلینیک دامپزشکی پتوکلینیک ( petoclinic ) همانطور که قطعا می دانید تشخیص به موقع و درست می تواند نیمی از فرآیند درمان یک بیماری باشد. چرا که تشخیص های نادرست می تواند منجر به صرف زمان و هزینه های زیادی برای شما شده و مشکلات زیادی را برایتان رقم بزند.کلینیک دامپزشکی پِتوکلینیک بیش از دو دهه است که کلیه خدمات درمانی و قسمتی از خدمات پیشگیری دامپزشکی به دامپزشکان بخش خصوصی ایجاد شده و همچنان در حال خدمت رسانی می باشد. در این مدت دامپزشکان بخش خصوصی با سرعت چشمگیری به تجهیز کلینیک ها و ارتقای سطح علمی خود پرداختند و در این راستا پیشرفت دامپزشکان حیوانات خانگی از رشد چشمگیرتری برخوردار بوده است.

 

شمار زیادی از کلینیک ها و بیمارستان های دامپزشکی اختصاصی حیوانات خانگی از توانایی های علمی و عملی بسیاری برخوردارند ولی متاسفانه به دلیل ناشناخته ماندن ، از حداکثر ظرفیت های خود استفاده نمی کنند ، یکی از دلایل آن استفاده نکردن از تبلیغات و یا تبلیغات پرهزینه در جای نامناسب است.

 

وبسایت petoclinic.com با امکانات گسترده، مکان مناسبی جهت گردآوری اطلاعات و معرفی کلینیسین های دامپزشک فعال در زمینه حیوانات خانگی است.

 

جهت دسترسی سریع به امکاناتی چون ثبت حیوانات گمشده، ثبت حیوانات پیدا شده، ثبت میکروچیپ، مشاهده و یا ثبت کلینیک ها به سایت  petoclinic مراجعه فرمایید. جهت دریافت اطلاعات بیشتر نیز می توانید با شماره 02126152719 تماس حاصل نمایید.

  • لیلا کرمی