اطلاعات مربوط به پزشکی و دامپزشکی

اطلاعات این بلاگ مربوط به امور روزمره در خصوص پزشکی و دامپزشکی می باشد

اطلاعات مربوط به پزشکی و دامپزشکی

اطلاعات این بلاگ مربوط به امور روزمره در خصوص پزشکی و دامپزشکی می باشد

ما تلاش می کنیم تا شما را با سایت های مرتبط با پزشکی و دامپزشکی آشنا کنیم این بلاگ اطلاعاتی در خصوص نحوه نگهداری و حفظ و سلامتی انسان ها و حیوانات از بیماری ها را انتشار دهد همچنین می خواهیم شما را با آیتم جدیدی به نام میکروچیپ آشنا نماییم.

۱ مطلب در آبان ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

اگر تجربه نگهداری از حیوانات خانگی مختلف از قبیل سگ، گربه و حتی پرندگان را داشته باشید، بدون شک متوجه وابستگی شدید به آنها شده اید. افرادی که تجربه چنین شرایطی را داشته اند، به خوبی می توانند مشکل پیدا کردن حیوانات گمشده را درک کنند. ثبت و بروزرسانی اطلاعات میکروچیپ حیوانات گمشده، جستجوی محیط اطراف، ثبت آگهی برای حیوانات گمشده در سایت و کانال های مختلف، مراجعه به کلینیک دامپزشکی و موسسات نگهداری از حیوانات گمشده از جمله راهکارهایی می باشند که در این شرایط می توانند تا حد زیادی راهگشا باشند.

مساله مهم در این زمینه این است که کدام سایت و کانال ها را برای پیدا کردن حیوانات گمشده انتخاب کنیم؟ آیا تمام کانال ها قابل اعتماد می باشند؟ سایت مورد نظر چه قابلیت هایی را باید ارائه دهد؟

سایت پت و کلینیک (petoclinic ) با فراهم کردن امکان ثبت آگهی برای حیوانات گمشده و همچنین جستجوی آسان با میکروچیپ و سایر اطلاعات در لیست حیوانات پیدا شده و همچنین برقراری ارتباط با کلینیک های دامپزشکی در سراسر ایران یکی از بهترین سایت ها برای پیدا کردن حیوانات گمشده به شمار می رود. کافیست اطلاعات کامل و تصویر حیوان مورد نظر را در این سامانه ثبت نمایید تا در کمترین زمان موسسات مربوطه در سراسر ایران از آنها مطلع گردند.

این سایت برای اولین بار در کشور توانسته مرجع کاملی از اطلاعات حیوانات اهلی را ایجاد نماید و همچنین اولین  می باشد که امکان ثبت رایگان میکروچیپ را در کل دنیا ایجاد نموده است به تبع ثبت میکروچیپ در سایت های مشابه دربرگیرنده هزینه می باشد اما کلینیک های دامپزشکی پت و کلینیک (petoclinic  ) با توجه به اینکه دغدغه دارندگان حیوانات خانگی را می داند این امکان را برای جلوگیری از دزدیده شدن حیوانات ایجاد نموده است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه ثبت میکروچیپ، حیوانات گمشده و یا کلینیک خود می توانید به سایت کلینیک دامپزشکی پت و کلینیک (کلینیک های دامپزشکی ) به آدرس petoclinic.com مراجعه فرمایید.

سایت پتوکلینیک petoclinic

  • لیلا کرمی